26 בנוב׳ 2009

my creative space-scrap weekend


השבוע הזה סופסופ מסתיים (בין עבודה וחוגים למינהם, ואפילו טיפול שיניים מעיק) והגיע סופ"ש הסדנאות אצל נתנאלה, עם נטאשה שמגיעה מהולנד

כיף, שאחרי שכבר הייתי בסדנאות בהולנד, הולנד מגיעה אלינו ונטאשה תעביר איתנו שלושה ימים של סדנאות, השראה ובעיקר, אני בטוחה, כיף לא נורמלי, עם המון בחורות מוכשרות ומקסימות

התיק מאורגן, התמונות מוכנות (רובן..) ומה שנשאר לי זה עוד כמה שעות שינה (מאד נזקקות) ועוד קצת עבודה ואז השגעון יתחיל

אז אני יודעת שלי הולך להיות סופ"ש עמוס, מה איתכם


this week my craetive space is all about the upcoming weekend - a full and intensive scrapbooking weekend at netanella's with Natasja Verbeek.

she's coming for 3 days to share and inspire us with her outstanding work - so the bag is ready, the photos are printed and organized and me, i'm off to bed for some my long overdue beauty sleep lol.

have a great weekend (i knw mine will be inspired and fun) - hope yours will be too.

for more creative spaces - hop on to kootoyoo - enjoy

10 תגובות:

  1. OOOH sounds like a great upcoming weekend!!! Have fun and enjoy that beauty sleep...I want some...

    השבמחק
  2. איזה כיף שחתכת וסידרת...
    אצלי לא צילמו אותן ביחד בכלל
    אזל לקחתי כל מני תמונות שכבר היו לי

    בכל מקרה כל הכבוד על ההתארגנות אני מתארגנת בבוקר כשהקטנה הולכת לנוח

    אפרת

    השבמחק
  3. כיף לך!! אני מחכה לשמוע סיפורים ולראות עבודות!

    השבמחק
  4. יקירתי,
    תעשי חיים בסוף השבוע!!!
    אנחנו ניפגש בשישי בערב ;-)
    נשיקות!

    השבמחק
  5. יקירתי, תהני ותצרי בכיף.
    אני יושעת שכבר מאוחר להגיד, אבל בימים שנותרו, את חייבת לנוח.
    את יודעת איך זה כשמחוסרי כל כוחות....
    אל תשכחי לספר חוויות.

    השבמחק
  6. יפתי , תהני תכייפי ותחזרי לספר חוויות.
    לו רק היית אומרת...

    השבמחק
  7. התגובה למעלה זו אני , רק כאנונימית הוא מקבל אותי.
    שוב תהני ותקפצי את מטר ממני.
    אוליביה.

    השבמחק
  8. בטוחה שתהני/נהנית. ראיתי אותך כבר בתמונות מהסדנה.

    השבמחק

thanks for taking the time to comment
have a great day
yael