15 באוק׳ 2010

homework is so much fun


*** for an english version-please scroll down, thanks

אני עוד זוכרת את עצמי כילדה קטנה מסתכלת ביראת כבוד על המצלמות של אבי ואפילו זכיתי לאורך השנים להיות בעליהן של מספר מצלמות שונות ומשונות ומאד אהבתי תמיד לאורך כל שנות ההתבגרות לצלם אירועים משפחתיים וחברתיים

עם השנים ועם התפתחות התחביבים השונים, ותודות למצלמה הדיגיטלית אפשר היה גם להרשות לעצמ לצלם המון, החל מהיום יום וכלה בצילום התוצרים שלי אבל תמיד זה היה בלחיצה על אוטומט והסתמכות על המצלמה שתעשה עימי חסד.

לא עוד....כבר המון המון זמן הרגשתי שאני חייבת לשפר את היכולות ולהכיר את הפונקציות שיכולות לשדרג ולתת כבוד לסובייקטים המצולמים שלי

' עוד בסדנא הראשונה שפתחה דנדושה רציתי להירשם אבל התחייבויות קודמות מנעו ממני וכשנפתחה ההרשמה למחזור ב מיהרתי להירשם-וכמה שזה שווה, קשה אפילו לתאר

מעבר למושגים היבשים (אבל כ"כ הכרחיים) ש למדנו בשיעור הראשון מילת המפתח שדנה הפנימה בנו היא תירגול (תירגול, תירגול)י

וכמובן שקיבלנו שיעורי בית: לבחור שני מצבים לצילום ולהחליט באילו פרמטרים (הקפאת תמונה/ תנועה ומצב שני לנסות אפקט של עומק שדה)

את שיעורי בית שלי, שכ"כ נהניתי להכין, עשיתי בשבת האחרונה, בחגיגת ב המצווה של אחיינית שלי, ענבר.
הוזמנו לארוחת צהריים אצל גיסתי ואחי, כשבתוכנית שף שמבשל את הארוחה ומבדח אותנו בו זמנית -זו הייתה הזדמנות מעולה לראות את התהליך דרך עינית המצלמה ולתרגל

ניסיתי לזרום עם המצבים ולצלם הכל, הכל מיני אופציות צילום ורק לאחר מכן להחליט אילו מהתמונות יהיו לשיעורי הבית-וזה היה פשוט ממכר: הנסיון לחפש מצבים, קומפוזיציה, עומק שדה ועניין חדש בתמונות הפך את כל התהליך לכיפי במיוחד

אז הנה חלק (קטן) ממה שצילמתי והבוקר אוטוטו השיעור השני ויש כבר שתי תמונות מוכנות לביקורת - אחלו לי בהצלחה..1







ריבועי האוראו של זיקוקית שטעמתי יומיים לפני כן ופשוט הייתי חייבת לנסות ולהכין-מתכון אלוהי




רצה לשיעור כדי לא לאחר....לא זוכרת האמת מתי כ"כ נהניתי לעשות שיעורי בית ולקום כ"כ מוקדם בשישי כדי ללמוד

שתהיה שבת נפלאה



Finally i have home work that's fun to do, and which i am looking forward to...

after a long time i wanted to take a photograpy course, i was able to register to Dana's.

she is a gifted photographer and designer and the course is absolutely amazing.

now i understand how to really use my slr and it's so great to use all the functions and see the significant change in the quality of the photos.

our first assignment was to take 2 photos in any way we like: cpture a movement/freeze a motion and one using depth - using the functions of the shutter and speed we learned about in class.

we had a festive saturday, celebrating my niece's 12 birthday - we were invited to their house for a chef's performance and lunch and it was the best scenery for my homework.

i really enjoyed the proccess and learned a lot.

thanks for stopping by and have a great weekend

yael

24 תגובות:

  1. קצת קשה לי להתרכז בצילומים כי האוכל נראה נהדר אבל כל הכבוד על הלימוד והתרגול!

    השבמחק
  2. אם זה מה שעושה שיעור אחד מה יהיה בסוף הסדנא????

    טוב אבל זה לא מפתיע אותי, פשוט עוד תחום שבו את מוכשרת

    מתה עליך
    מורן
    ula7

    השבמחק
  3. יפה יפה
    ונון השראה
    בדיוק גם אני עסקתי היום בצילומי אוכל שבישלתי
    מחכה לראו מה תביאי לנו השבוע

    השבמחק
  4. ליאת-תודה, האוכל היה נהדר והלימוד פשוט מהנה

    מורני-תודה מותק

    ענת-וואו, אם לא לטעום-אז לפחות מחכה לראות תוצרים שלך (-:

    השבמחק
  5. איזה צילומים ואיזה אוכל....זה לא רעיון טוב להראות לאישה בחופשת לידה שעדיין אין לה את הזמן לפנק את עצמה בדברים טובים....
    אין ספק שהתעלת על עצמך בצילומים. אני ממש גאה בך ושמחה שסוף סוף שמת דגש על הצילום. נראה לי שבזה הרגע כמעט כיסית את כל התחביבים האפשריים ביצירה.
    מתי רואים אותך?????????????????הבטחת :-(

    השבמחק
  6. צילומי עומק השדה ושלך והתנועה מושלמות! אני בטוחה שקיבלת את תואר התלמדה המצטיינת!

    השבמחק
  7. אייי... איזה יופי! הצילומים שלך פשוט מקסימים. הכי אהבתי את המחבת, איזה יופי של תנועה! והאוכל.. נראה מה זה יאמיייייייי...
    ואני גם מפנטזת על הקורס שלה.. אני אהיה איתה בקשר לפני שאני מגיעה לארץ!
    נשיקות!

    השבמחק
  8. נוית יקירתי-עשית לי את היום ועוד לשמוע בלייב (-:
    זהו...השבוע!!!

    זיקוקה-תודה מותק (ועוד מבוגרת מוצלחת כמוך) אבל בכלל יש לנו כיתה מובחרת (-:
    ותודה על ההיכרות עם האוראוז-נחלו הצלחה רבתי

    מירוש-תודה ואני ממליצה בכל הלב - עולם חדש נפתח והוא כ"כ מזמין וכיפי
    יאללה - בואי כבר

    השבמחק
  9. איזה כיף שחזרת!!
    את בחורה כל כך כשרונית ונפלא לראות כל פעם תחום חדש שנפתח אצלך.
    התמונות מקסימות וזה לא קל לצלם אוכל כך שהוא יראה טעים... ובתמונות שלך הוא נראה ממש טעים...

    שבת שלום!
    מיכל

    השבמחק
  10. אחלה משחקים עם פוקוס (:

    אין כמו מצלמה טובה, במיוחד כשיש תחביבים נהדרים וצבעוניים כמו שלך יש. נותן נושאים לבלי סוף תמונות מושלמות (:

    יעל

    השבמחק
  11. וואו איזה תמונות נהדרות!!! נראות ממש תמונות אירועים מקצועיות!!
    ובכלל האוכל נראה סופר שווה, איזה כיף! המשיכי כך!
    :)

    השבמחק
  12. מזל טוב לאחיינית! הצילומים נפלאים, אני ממש מבינה לליבך כמה חשוב ללמוד איך לצלם את התוצרים.....רצה לאכול ארוחת ערב הפוסט היאמי שלך הרעיב אותי

    השבמחק
  13. לא מבינה כלום בצילום (מה שאומר שגם אני חייבת לעצמי את הקורס הזה) אבל לפי איך שנהייתי רעבה רק מלהיט בתמונות- סימן שהצילומים מעולים, מעבירים את האווירה ואת עומק השדה.

    השבמחק
  14. הצילומים נהדרים !!!!
    והאחיינית יפיפיה :-)

    בהצלחה בהמשך הקורס !!!
    נשיקות
    הגר

    השבמחק
  15. יעלי,
    ראשית מזל טוב
    ושנית
    אצלי קיבלת ציון 100 על הצילומים

    יפעת

    השבמחק
  16. וואו, עשית לי תאבון.
    גם לאוכל וגם ללמוד צילום - איזה תמונות.
    אני מקווה שגם בשיעור השני קיבלת שיעורי בית שתוכלי לשתף אותנו בהם.

    השבמחק
  17. מיכל, יעל - תודה רבה

    הדרי-מחמאה ממך..אני מסמיקה!

    זהר, תודה מותק ובתאבון

    רחלי-תודה רבה רבה ואני ממליצה בחום על הסדנא הזו

    הגרי ויפעת -תודה יקירות

    ויטרינה-תודה. אל דאגה. קיבלנו שיעורי בית ובשמחה אשתף

    השבמחק
  18. יפה לך צילום!! מזל טוב לאחיינית שלך, ואת צודקת זה ממש חשוב לדעת לצלם יפה במיוחד כשזה משפר פלאים את התצוגה של המוצר
    עכשיו תעשי בוק :))

    השבמחק
  19. שיעורי הבית שלך נפלאים, נראים כל כך טעימים! ויש בהם המון תנועה - כמו שהמורה ביקשה... הלכת על נושא קשה - אוכל - ועמדת בו בגדול! (לא שהיה לי ספק....) מזל טוב לאחיינית, וריבועי
    האוראו שלך נראים יאמייייי - מחכה לטעום
    :-)

    השבמחק
  20. התמונות יפהפיות!!!! כל כך הרבה צבעוניות ואהבתי את התמונות בתנועה של השף :):)
    מקסים מקסים :):)

    השבמחק
  21. איזה כייף לך שהצטרפת לקורס של דנדושה !
    התמונות נהדרות בטוחה שתקבלי 100 !! :o))

    השבמחק
  22. נו... ואיך עברה הביקורת?
    התמונות מקסימות!!! והבת מצווה נראית דרכן נהדרת!!!
    נשיקות

    השבמחק
  23. השארת אותי רעבה ... הצילומים מקסימים

    השבמחק
  24. וואו, התמונות יפהפיות, גם בת המצווה עצמה, וגם כל האוכל!! נראה שהיה מקסים!

    השבמחק

thanks for taking the time to comment
have a great day
yael