8 בדצמ׳ 2011

It's The Muppet Show



כשהייתי ילדה היו כמה תוכניות שאהבתי לצפות ושהפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו: תוכניות הטלויזיה החינוכית (עם תמימות ופשטות שאפשר רק להתגעגע אליה) ותוכניות מיובאות כמו החבובות שתפסו מקום של כבוד בלו"ז שלנו והצפיה עם אחיי הפכה לחלק כיפי שחיכיתי לו בכל שבוע

אפשר היה בקלות להתאהב בכל אחת מהדמויות, אפילו הגסות והמוקצנות ביותר, בגלל ההאנשה המקסימה שהפיח ג'ים הנסון בכל אחת ואחת מהן

היה לי אוסף של קלפי החבובות, אוסף בובות קטנות שקנינו בטיול קארוונים באירופה בגיל 6 שעד היום אני מצירה על כך שויתרתי עליו באיזשהו שלב בבגרותי....

מרגע שידעתי שעומד לצאת סרט חדש של החבובות (היום!!!!!!) עם אוסף מכובד של שחקנים שאני ממש אוהבת דיגדג לי מאד להכין משהו "חבובותי" ומה אם לא קאפקייקס??

כאן נכנס ה-PINTEREST-אתר שמאגד בתוכו לוחות השראה של אנשים מכל העולם. כל תמונה שעולה ברשת יכולה להיות מתוייגת על לוח השראה, הכל נושא, ואפשר לשאוב השראה אינסופית מכך.

אז פתחתי לי לוח השראה לקאפקייקס וברגע שראיתי קאפקייקס אפויים של החבובות התחלתי במלאכה

קרמיט, הצפרדע השרמנטי, היחיד שיכול להעלות חיוך ואמפתיה..



ואיפה שנמצא קרמיט תמצאו בטוח גם את מיס פיגי, החזירה הכי דיווה בעיר





הדמות שהיתה הכי אהובה על רון, אחי, היתה ביקר, העוזר של ד"ר באנסן שהיה צריך להשתתף בניסויים המטורפים שלו בכל שבוע. לא יודעת מה היה בו שמיד הפך אותו לפייבוריט אבל זכור לי שכשאחי טס לטיול טרום צבא לארה"ב הפכנו את ביקר לשם קוד -בכל פעם שאחי רצה להודיע לנו שהכל בסדר אצלו הוא היה מתקשר גוביינא, מוסר את השם ביקר ואנחנו היינו יודעים שהוא מבלה והכל בסדר (-:



הטבח השוודי תמיד הצחיק אותי עם ה"שוודית" הלא מובנת, תנועות הידיים המרושלות שלו וההסתבכות שלו עם כלי המטבח





ויש כמובן את פוזי הדב המתוק שתמיד הושתק וההופעות שלו הופרעו ע"י צמד הזקנים הנרגנים-אבל הוא מעולם לא ויתר ותמיד ניסה להצחיק



וראלף הפסנתרן



והכי הכי אהוב עליי, בינתיים, "חיה"-המתופף הכי עצבני ומופרע




והנה כל החבורה הראשונה


ככה נראה השולחן שלי כרגע עם עוד דמויות נוספות כמו וולדורף וסטאטלר, גונזו, סאם הנשר, סקוטר ועוד חברים שהוזמנו כבר מראש (-:




אני חייבת לציין שהתגובות, בכל פעם שאני יוצרת משהו, שנובע מתוך רצון, חשק וצורך פנימי מחממות את הלב.
אין ספק שהפירגון של הסובבים אותי, גם אלו שלא מכירים אותי אישית, דרך הבלוג והפייסבוק, מרים לגבהים חדשים ומגביר את הרצון לחדש, להתפתח וליצור.
כשהתחלתי את ליין הקאפקייקס למכירה הראשונה של נתנאלה יעידו אלו שהיו בקירבתי על המבט ההמום שלי מהאהבה המחבקת שזכיתי לה ובכל פעם מחדש זה מדהים אותי שהתוצרים שיוצאים מהתנור מתקבלים באהבה.

לאחר פוסט המקרונים קיבלתי המון פניות והזמנות ואני שמחה לבשר שרובם יצאו לדרכם (-:
אבל ההפתעה הגדולה ביותר מבחינתי היתה הפניות והפירגון ל"חבובות", עוד בשלב ההתהוות שלהן...כיף לדעת שמה שמרגש ומקסים אותי וגורם לי ליצור זוכה לאותה אהבה מצידכם (-:

אני מוצאת לנכון לציין כאן, לאור שאלות שנשאלתי אם הקאפקייקס והמקרונים הם יציקות?
הם לא. כל אחד ואחד מהם מיוצרים על ידי, בעבודת יד ולכן גם כל אחד הוא פריט יחיד ומיוחד.

מה שאני בעיקר אוהבת זה לנסות דברים חדשים ולכן כשקיבלתי פניה דרך הפייסבוק ע"י אמא של ילדונת מתוקה שמאד אוהבת את "הלו קיטי" ואחרי שבועיים אכן קיבלה קאפקייק מיוחד בשבילה


וקוראת אחרת ביקשה קאפקייק לבעלה שיצא לפנסיה ומצייר להנאתו


גם האנגרי בירדס קיבלו קאפקייקס משלהם-והכל בזכות עידו האחיין המתוק שלי שכ"כ רצה בובת אנגרי בירד-אז אמנם סיימתי לתפור לו אחת כזו אבל לא מזיק גם אחת מקרמיקה (בכ"ז חיכה בסבלנות הילד (-:


מחברת הרעיונות שלי כרגע מלאה בשלל רעיונות שמחכים ליישום ואם גם אתם מעוניינים בפריט מסויים שלי או רוצים לאתגר אותי-אני אשמח לשמוע...אתם מוזמנים לפנות אליי במייל: yael.yaniv4@gmail.com

שוב תודה על כל הפירגון והתגובות החמות, אני מעריכה זאת לאין ערוך

שיהיה סופ"ש נעים ונפלא

יעל

the Muppets are back and i couldn't be happier...this was one of my favorite shows growing up and i just couldn't resist trying making these adorable characters on my ceramic cupcakes

here's all the gang together



Ralph the pianist


the ultimate diva, Miss Piggy


The swedish cook


and of course, Bikker


Animal


and the lovely couple



can't wait to see the movie and be reminded of good times as a child...

thanks for stopping by and have a great weekend

Yael

34 תגובות:

  1. זה מטורף!!!!!!
    מדליק ומשגע!

    השבמחק
  2. יעלי,
    מגיע לך הפרגון,
    פשוט מטריף!

    השבמחק
  3. כל טיפת פרגון מגיעה לך בגדול!!! הקאפקייקים שלך רק הולכים ומשתדרגים, האנגרי בירדס והקיטי מתוקים להפליא והחבובות פשוט הורסות!!! מתה על ה"חיה", ואהבתי מאוד ת ה"סטיילינג" של פיגי עם הסומק :-). יקירתי, מקווה שאת כבר לאמופתעת מכמויות האהבה והפרגון - מגיע לך!!!

    השבמחק
  4. יעל, הם מקסימים ומיוחדים, ועושים קצת נוסטלגיה.

    יעל

    השבמחק
  5. מטריף!!!
    מתה על החבובות והעבודות שלך פשוט תענוג!!

    השבמחק
  6. כמה כיף שזה חוזר-הילדים שלי לא מכירים ואני ממש שמחה שאוכל לחוות בזה איתם
    הדמויות מתוקות כ"כ ומקסימות ובטוחה שהחדשות יהיו גם הן משגעות (הזקנים נראה לי יהיו הצלחה מסחררת)
    שלחתי לך מייל (-:

    יפעת

    השבמחק
  7. הם פשוט מקסימים ואת משהו משהו!!

    השבמחק
  8. איזה יופי!! משגעים אחד אחד!!
    כ"כ נראים כמו המקור...אין על הכישרון שלך! אין!!!
    חיבוקים♥

    השבמחק
  9. יעל יקרה,
    האמת ? ידעתי שאת MULTI TALENT בהרבה מאד תחומים,אבל היצירתיות של קאפקייקס- חבובות, ממש גאוני,והביצוע – מקסים.
    אהבתי מאד.
    שיהיה לך סופ"ש נעים, חמים, וכיפי – חיה. (סבתא ל-7)

    השבמחק
  10. הקאפקייקס שלך הורסים,
    איזה רעיונות מטורפים והישום משגע.
    ביג לייק.
    לימור

    השבמחק
  11. הגדרת מחדש את המילה מושלמות.
    זה מעבר למושלם.
    זה סינרגיה במיטבה. לקחת אחד ועוד אחד והפכת אותו לשלוש או ארבע אפילו.
    אין לי מילים.
    אפשר יהיה ללטף היום קצת אותם? (דיר באלק לא...)
    הילה

    השבמחק
  12. קראו לו ביקר! שנים הכינוי שלי בביה"ס היה ביקר כי שם המשפחה שלי לפני הנישואים היה בקר :-) איזה פינת נוסטלגיה אירגנת כאן לקראת שבת! שוס!

    השבמחק
  13. יעלי מגיע לך הפירגון הזה
    את מדהימה כל פעם מחדש עם היצירתיות
    וכמובן שכולם פשוט מושלמים!!!

    השבמחק
  14. הו יעל זה ככ מקסים! ככ אהבתי את החבובות, ועכשיו שהייתי בשוורץ צילמתי אותן בלי הפסקה. במיוחד אהבתי, כמובן את מיס פיגי, והצטערתי ככ שלא קניתי אותה............יצא נהדר!

    השבמחק
  15. איזה חמודות החבובות שלך! :) גם מבחינתי זו נוסטלגיה, אני זוכרת אותי צופה בהם עם אמא שלי, כילדה. והנה משהו חמוד במיוחד בשבילך (התמונה הראשונה):
    http://www.swiss-miss.com/2011/12/muppet-wall-decal.html

    השבמחק
  16. גם אני אוהבת את החבובות ומחכה לראות את הסרט.
    הקאפקייקים שלך של החבובות יצאו ממש מוצלחות.
    וגם אני מצטערת עד היום שנתתי את אוסף הברביות שלי...

    השבמחק
  17. יצא מקסים!!! איזו השקעה, זה נראה עבודת נמלים ובייחוד הצביעה של הדמויות... ותראי איזו כתבה ראיתי שעתיים אחרי שקראתי את הפוסט שלך -
    http://www.xnet.co.il/magazines/articles/0,14777,L-3091594,00.html

    :)

    השבמחק
  18. וואו, איזה יופי של יצירות, פשוט מוכשרת בטירוף!!
    מאד מאד אהבתי את החבובות.

    שבת שלום
    :-)
    הילה

    השבמחק
  19. יעל המדהימה, פוסט מעלף עם העבודות המופלאות האלו, שהתמוגגתי מכל אחת ואחת, גם אני כמוך, חיכיתי בילדותי לתוכנית החבובות (גם עם אחי) ואין אין אין כמו הדמויות האלו. (למרות שכבר ראיתי בפייסבוק, בפוסט הן מוגשות שתענוג לראות ולקרוא). את כל כך מוכשרת ליצור אותן והן כולם יפייפיות. אני חייבת להראות להדס ואז תבוא תגובת המשך.

    השבמחק
  20. ברור שפרגון וחיבוק סביבתי - רעיונות מופלאים והתחדשות תמידית - כל הכבוד! הליין מקסים ואני עדיין בעד פוזי (בינתיים :-))

    השבמחק
  21. יקירתי, אבל הפרגון והאהבה היא ברורה מאליו, רואים כמה אהבה ותשומת לב את מעניקה לכל יצירה שלך, מקורמקת, תפורה או מסוקרפפת :)

    הקאפקייס שלך פשוט מטריפים, ואני מתה על החבובות שלך!!!

    נשיקות, מירה

    השבמחק
  22. מדליקים לגמרי!!! מוכשרת שכמותך
    שולי

    השבמחק
  23. הם מהממים ברמות מטורפות ועוד יותר במציאות מאשר בתמונות! נפלא!!!

    השבמחק
  24. איזה רעיון נהדר !!!
    יצאו נפלאים :)
    LoolaB

    השבמחק
  25. אני זוכרת איך רק לתוכנית החבובות הורשתי להישאר "עד מאוחר" בתור ילדה.
    חתיכת נוסטלגיה מהממת!!
    ביצוע מושלם, פשוט מקסים!!

    השבמחק
  26. אני זוכרת איך רק לתוכנית החבובות הורשתי להישאר "עד מאוחר" בתור ילדה.
    חתיכת נוסטלגיה מהממת!!
    ביצוע מושלם, פשוט מקסים!!

    השבמחק
  27. אין עליך יעלי! איזה קאפקייק הורסות!!! כאלה מגניבות :)
    יאללה מתי תור הדמויות דיסני? אני מחכה.. מיקי ? מיני? :)
    קיטי - כזו משגעת.

    רוני - מילשייק

    השבמחק
  28. פשוט מדליק!!
    אהבתי את כולם וגם מאוד מאוד את קיטי החמודה :-)

    השבמחק
  29. תודה רבה לך על הביקור בבלוג שלי
    זכיתי להכיר עכשיו את היצירות שלך ואני בהלם!
    את יצירתית ברמות על :)
    את החבובות אני מכירה יותר מהשידורים החוזרים (בארה"ב) וזוכרת שאבא שלי מאד מאד אהב אותם
    אבל קיטי הלבנה-ורדרדה שבתה את ליבי.

    שפוט מקסיםםםםםםםם

    השבמחק
  30. מקסים. אהבתי את ביקר ואת ראלף יותר מכול. אני מכניסה את הסרט החדש של החבובות לרשימת סרטים מומלצים לילדים שלי, כדי שייחשפו גם הן לאמנות ולבידור המקסים של פעם.

    השבמחק

thanks for taking the time to comment
have a great day
yael